czwartek, 2 października 2014

WARSZTATY KULINARNE Z TUNISPOL

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o warsztatach, które odbyły się w ubiegłą niedzielę tj. 28 września w salonie firmowym TUNISPOL przy ul. 5-go lipca 16 w Szczecinie.

Warsztaty były organizowane przez Tunispol oraz blog Czarodziejska kraina. Wzięłam w nich udział z wielką przyjemnością bo było bardzo ciekawie, wesoło i smacznie, spędziłam ten czas w gronie przemiłych ludzi. :)


Uczestnicy warsztatów (oprócz mnie samej, bo robiłam zdjęcie :) )


























Podczas przygotowywania...

Próbowaliśmy tunezyjskiej oliwy z oliwek extra virgin Riviere d’Or  i jej wariantów smakowych: bazylia, cytryna, czosnek, papryka, zioła. Mi bardzo posmakowała oliwa o smaku cytryny, a także oliwa o smaku czosnku. O oliwie więcej można poczytać na TEJ stronie, a nabyć można ją w salonie Tunispol.

Podczas naszego spotkania rozmawialiśmy czym powinna cechować się dobrej jakości oliwa, jak powinno się ją próbować i z czym najlepiej smakuje. :)

Zainspirowani smakami oliw stworzyliśmy trzy pyszne sałatki inspirowane smakami Tunezji.
Karolina z bloga Czarodziejska kraina znalazła przepisy na sałatki, były to: tunezyjska sałatka z tuńczykiem- z kaparami, jajkiem i szczypiorkiem; tunezyjska sałatka z tuńczykiem- fetą i miętą; tunezyjska sałatka z kuskus- cukinią i orzechami włoskimi. Wszystkie te przepisy, a także informację o warsztatach znajdziecie u Karoliny na blogu, u mnie przepisy również się pojawią.

Sałatki przygotowaliśmy wspólnie by potem ich spróbować :) wszystkie były równie smaczne choć tak różne głównie za sprawą użytych oliw w różnych smakach.
Na końcu warsztatów - miła niespodzianka - każdy z uczestników dostał prezent w postaci wybranej przez siebie oliwy. Ja tak dobrą oliwę będę używać do dań z makaronem i do pesto.
Było super, ja już nie mogę się doczekać kolejnych warsztatów, czekam na nie z niecierpliwością. :)


Jedna z uczestniczek warsztatów (a prywatnie moja siostra :) )

Próbowanie sałatek, które wspólnie wyczarowaliśmy :)



3 sałatki na tle użytych do nich oliw





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...