poniedziałek, 6 stycznia 2014

DRUGIE SPOTKANIE SZCZECIŃSKICH BLOGERÓW I PASJONATÓW WYPIEKÓW

Pod koniec roku 2013, a dokładnie 30 grudnia miało miejsce przemiłe spotkanie Blogerów kulinarnych i Pasjonatów słodkich wypieków. Tak jak pierwsze nasze spotkanie to również odbyło się w Public Cafe przy al. Fontann w Szczecinie i również zorganizowała je Asia z bloga Manufaktura ciastek i nie tylko.

Chwile w tak przemiłym towarzystwie mijają bardzo przyjemnie, to było sympatyczne zakończenie roku. Było wiele śmiechu, babskich pogaduszek o jedzeniu i nie tylko.

Oczywiście gapa ze mnie i nie uchwyciłam na fotce wszystkich uczestników spotkania. Jakoś ciężko mi było wyjść zza tego zastawionego słodkościami stołu, tutaj już końcówka naszego spotkania, a na zdjęciu nie ma jeszcze Asi, no i mnie bo pstrykałam fotkę :) .





A na stole wiele słodkich wypieków były:

- mini serniczki i rustykalna tarta z jabłkami Gosi z bloga PIĄTA PORA ROKU
- ciasto marchewkowe Kamili z bloga BEZ PSZENICY (Kamila była z przezabawną córką Tamarką :) )
- chlebek bananowy Asi z bloga MANUFAKTURA CIASTEK I NIE TYLKO
- czekoladowe ciasto Jagody z bloga MAGIA W KUCHNI 
- ciasto z przepyszną białą polewą Olgi z bloga GOTOWANIE - ODCHUDZANIE 
- orzechowiec Olgi z bloga TAŃCE KUCHENNE 
- markizy orzechowe z mlecznym nadzieniem mojej Mamy MARKIZY MLECZNO - ORZECHOWE
- moje PROFITEROLE


Na moim blogu pojawią się przepisy na markizy i profiterole. (przepisy już są: markizy i profiterole)


Zdjęć jest mało ale troszkę się zagadałam w gronie tak pozytywnie zakręconych kobiet i całkowicie zapomniałam o fotografowaniu. Było bardzo fajnie ! :)



7 komentarzy:

  1. Super! Ja jestem z okolic Szczecina i nawet nie wiedziałam, że u nas też organizuję się takie fajne spotkania! Miło byłoby poznać koleżanki z okolicy, które mają wspólne pasje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o miło poznać koleżankę :) szkoda, że nie wiedziałaś, ale pewnie jeszcze się spotkamy bo to nie ostatnie nasze spotkanie :)

      Usuń
  2. oj było naprawdę super :-) do następnego spotkania już nie mogę się doczekać dziewczyny pozdrawiam buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że mamy w Szczecinie tyle kulinarnych blogerek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam było miło, słodko i kalorycznie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...