wtorek, 12 listopada 2013

MOJE PRZEPISY W KSIĄŻCE „TRENDY W SMAKACH 2013”

Już od jakiegoś czasu mam w posiadaniu książkę „Trendy w smakach 2013”.

Książka jest bardzo ładnie wydana i zawiera 50 przepisów Blogerów, które niesamowicie inspirują do tego aby tworzyć nowe połączenia smakowe. W swoim wnętrzu zawiera przyjemne fotografie pobudzające apetyt :) , a wszystkie receptury są przejrzyście przedstawione.

W książce znajdują się także dwa moje przepisy :) .
Jeden z przepisów FOCACCIA Z POMIDORAMI, ROZMARYNEM, PAPRYCZKĄ CHILI I SŁODKĄ CEBULKĄ wygrał wcześniej w konkursie Blog w 5 trendach zorganizowanym przez markę Kamis, a napisałam o tym TUTAJ, drugi z nich to RABARBAROWE MUFFINY Z NUTĄ KORZENNĄ .

Książka bardzo mi się podoba i jestem dumna z tego, że znalazły się w niej aż dwa moje przepisy :) .

Sama nie wiem dlaczego zapomniałam się Wam pochwalić wcześniej i piszę o tym dopiero teraz, ach to moje roztargnienie...  :)

A tutaj kilka fotek:

Okładka

Po otwarciu książki. Podoba mi się to, jak zostały podzielone trendy- pięcioma odcieniami zieleni.

Oto mój drugi przepis na Rabarbarowe muffiny z nutą korzenną.









2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...