wtorek, 23 lipca 2013

PUBLIKACJA MOJEGO PRZEPISU W PALCE LIZAĆ !

Dzisiaj przychodzę do Was się pochwalić :) .
W dzisiejszym wydaniu Palce Lizać (dodatku do Gazety Wyborczej) opublikowano mój przepis, pamiętacie przepis na FOCACCIE Z POMIDORAMI, ROZMARYNEM, PAPRYCZKĄ CHILI I SŁODKĄ CEBULĄ ? To właśnie ten przepis wygrał w konkursie Kamis „Blog w 5 smakach”, a nagrodą była publikacja w Palce Lizać.

Przepis tą foccacie, a także na RABARBAROWE MUFFINY Z NUTĄ KORZENNĄ zostanie opublikowany również w książce z przepisami blogerów pt. „Trendy na widelcu”- już się nie mogę jej doczekać :) . A tymczasem fotki z dzisiejszego wydania Palce Lizać, które dopiero teraz wpadło w moje ręce.

Oto okładka Palce Lizać z 23 lipca 2013 r. :)

A oto 5 zwycięskich przepisów :)


Mój przepis na focaccie :)

6 komentarzy:

  1. Właśnie dziś wpadło mi to w ręce i zwróciłam na Twój przepis uwagę :) Gratuluje publikacji! ;) miło trafić na autorkę i poznać więcej Jej przepisów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło :) pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...