poniedziałek, 24 czerwca 2013

SPAGHETTI Z CZERWONĄ FASOLĄ

Jest to moja propozycja na obiad z cyklu: szybko, pysznie, zdrowo, kolorowo. :). Na talerzu kolorowo i aromatycznie- to lubię ! :)

Był taki dzień, że byłam głodna jak wilk i nie miałam za dużo czasu na pichcenie, przeszukałam szafki i wyczarowałam takie danie. Pomyślałam, że zestawienie czerwonej fasoli i makaronu może być ryzykowne, obawiałam się czy będą do siebie pasować, ale pasują idealnie :). Innym także smakowało bo z podanego przeze mnie przepisu wyszło 4 porcje.



PRZEPIS

SKŁADNIKI:

- 2 marchewki
- 1 cebula
- 2 łyżki oleju
- 1 puszka pomidorów
- 1/4 łyżeczki ostrej papryki
- 5 nitek szafranu
- 1/4 łyżeczki soli
- szczypta pieprzu
- szczypta cząbru
- szczypta tymianku
- 1 puszka fasoli czerwonej
- 1 opakowanie makaronu spaghetti razowego
- ser żółty
- świeży tymianek

PRZYGOTOWANIE:

- Marchewki obrać i zetrzeć na tarce na dużych oczkach, cebulę obrać i pokroić w piórka.

- Do rondla wlać olej i podsmażyć marchewkę i cebulę.

- Po 5-10 minutach do rondla wlać pomidory i dodać pieprz, sól, paprykę, szafran, cząber, tymianek. Gotować przez 5 minut.

- Fasolę wyjąć z puszki, osączyć i krótko przepłukać zimną wodą. Dodać do rondla i gotować przez 5 minut. Wyłączyć palnik pod sosem.

- Ugotować makaron.

- Na talerzu układać porcje makaronu, na środku umieścić sos, posypać startym, żółtym serem i świeżym tymiankiem.
Smacznego !




BLOG W 5 TRENDACH - Zagłosuj

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. i jest bardzo smaczne :) zaspokaja wielki głód :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie podane!
    Ciekawa propozycja dla wegetarianina. ; - )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w konkursie. Teraz nastąpi skomplikowany proces rozdania nagród - wybór komisyjny, wysłanie od sponsora i takie tam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do kolejnych akcji :)
    http://kuchniakryzysowa.blogspot.com/
    http://deserynadepresje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...