wtorek, 11 czerwca 2013

NOMINAJCJA LIEBSTER BLOG

Asia z bloga http://asiawkuchni.blogspot.de/2013/05/nominacja.html jakiś czas temu wyróżniła mnie nominacją Liebster Blog. Muszę przyznać, że jest mi bardzo miło. :) Tym bardziej, że jest to pierwsza nominacja w mojej blogowej historii.



 Na czym polega nominacja “Liebster Blog”?

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Asia zadała mi takie pytania, a ja na nie odpowiedziałam:

1.Wino białe czy czerwone?
Odp. Wino białe wytrawne :)

2.świnka czy krówka:)?
Odp. Jeśli do jedzenia to świnka ale nie morska :/

3.Przekąska na słodko  czy słono?
Odp. Przekąska na słono- zdecydowanie!

4.Stół z obrusem czy  bez ?
Odp. Stół bez obrusa

5.Przypaliłaś  czy przesoliłaś   zupę:)
Odp. Przesoliłam

6.zakupy    w  hipermarkecie    czy    na straganie?
Odp. Hmm w sumie to i tu zależy co do kupienia jak sałatę to na straganie ale jak makaron to w hipermarkecie

7.Ranek czy wieczór?
Odp. Zdecydowanie wieczór, jestem typem sowy

8.Morze  czy góry
Odp. Oj morze :)

9.Pies  czy kot?
Odp. Pies, psy są świetne ! A koty hmm... uciekają ode mnie :) Jestem ciocią roztrzepanej Yorczycy o imieniu Neli, o duszy Owczarka niemieckiego.

10.woda czy sok?
Odp. Sok ale nie słodzony, najlepiej taki ze świeżo wyciśniętych owoców lub warzyw.


A oto moje pytania:

1. Śniadanie na słono czy na słodko?

2. Ulubione warzywo stosowane najczęściej do przygotowywania dań w Twojej kuchni?

3. Jaka była najbardziej znienawidzona przez Ciebie potrawa z dzieciństwa?

4. Czy są takie rzeczy odnośnie jedzenia, których kiedyś nie znosiłaś/eś, a teraz lubisz?

5. Jakiego najdziwniejszego produktu użyłaś/eś w kuchni (np. Liśce pokrzywy)?

6. Jaki film kojarzy Ci się z dobrym jedzeniem?

7. Jaki kolor najbardziej lubisz w kuchni, jeśli chodzi o wystrój, naczynia, akcesoria kuchenne?

8. Jaką barwę najbardziej lubisz w potrawach, na talerzu?

9. Możesz wybrać tylko trzy składniki i ugotować posiłek żeby się najeść, jakie to będą składniki i co z nich ugotujesz, przyrządzisz?

10. Śniadanie do łóżka czy na tarasie?

11. Kolacja, która kojarzy Ci się z dzieciństwem i przywołuje miłe wspomnienia?



Pytania wędrują do nominowanych przeze mnie blogów:

1. http://smerfetka79.blogspot.com/



A oto wspomniana w jednej z odpowiedzi Neli :)

Właśnie pożarłam kwiatek mniszka lekarskiego, nawet smaczny ...

Czuję się zdrowo najedzona, czas na psoty :)









6 komentarzy:

  1. Ale śliczna pozeraczka kwiatków.)hihi uwielbiam psiaki:)przez moje życie przewinęły się kundelek -owczarek niemiecki ,Dalmatyńczyk,i Amstafka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie także były inne psiaki ratlerek i kundelek, no i jedna przybłęda- kundelek co za mną przylazła do domu i schowała się w ogrodzie no i tak u nas został :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Neli jest przecudowna! Taka rozkoszna, że ach!
    A za nominację dziękuję - już się bawiłam, więc moje odpowiedzi możesz przeczytać tu: http://razadobrze.blogspot.dk/2012/11/liebster-blog-award-dziekuje.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację.
    tu moje odpowiedzi :]
    http://karmel-itka.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, mój kolejny wpis pewnie będzie w lipcu, za to może odp na pytania będą w formie zdjęć :) Piesek jest śliczny! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...