poniedziałek, 6 maja 2013

NAGRODA OD BELVITA

Dzisiaj przyszła do mnie nagroda gwarantowana w konkursie "Nowy pomysł na śniadanie?".  Moimi propozycjami w tym konkursie były: 

JAJECZNICA NA MLEKU

PANCAKES OWSIANKOWE

ŚNIADANIOWY DESER Z GRANOLĄ

Paczka przyszła opóźniona, cieszę się że w ogóle doszła. Na moim blogu możecie zobaczyć propozycje śniadań z użyciem ciastek belVita (jest to drugi konkurs
Nowy pomysł na śniadanie z belVitą?" ) moje propozycje w tym konkursie to:

CIASTECZKOWE SZARLOTKI POD BEZĄ

MINI SERNICZKI NA CIASTECZKOWYCH SPODACH

PANCAKES W FORMIE PIEROGA Z KUSZĄCYM NADZIENIEM CIASTECZKOWO- SEROWYM

A oto ciastka, które otrzymałam:



Ciastka z nadzieniem "Pyszne Nadzienie"

I w różnych smakach (w tym 2 opakowania ciastek o smaku musli z owocami)

2 komentarze:

  1. jak to powiększona? przecież w regulaminie było napisane, że dostaje się po 8 paczek :) nic nie dali więcej w ramach rekompensaty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze faktycznie :) nie wiem czemu mi się ubzdurało, że ma być 6 opakowań :) a regulamin wcześniej czytałam przecież- już to poprawiam w poście :) w sumie ja na rekompensatę nie liczyłam, byłam zaskoczona, że w ogóle te ciastka przyszły bo już straciłam nadzieję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...