środa, 17 kwietnia 2013

ZIELONA PASTA Z TOFU

Pomysł na pastę z pietruszki i tofu znalazłam na tym BLOGU , przepis przypadł mi do gustu bo po 1. uwielbiam wszystko co zielone (a ostatnio bardzo polubiłam natkę pietruszki), po 2. jest to doskonałe zastosowanie sera tofu, po 3. robi się ją bardzo szybko- w tempie ekspresowym, a po 4. jest to świetne smarowidło do kanapek :).

Przepis zmodyfikowałam wg własnych potrzeb, pasta jest przepyszna, nie można się od niej oderwać, w smaku przypomina troszkę Pesto pietruszkowe, na które przepis podawałam TUTAJ .




PRZEPIS

SKŁADNIKI :

- duży pęczek pietruszki
- 1/2 kostki tofu naturalnego
- 3 łyżki łuskanego słonecznika
- 2 łyżki oliwy
- 1 mały ząbek czosnku
- sok z połówki cytryny
- sól, pieprz

PRZYGOTOWANIE:

- Słonecznik lekko podprażyć na suchej patelni.

- Do wysokiego, wąskiego naczynia włożyć wszystkie składniki, łącznie z podprażonym słonecznikiem i zblendować na gładką masę.
Smacznego !
 


6 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo lubię tofu na kanapkach, świetny pomysł na pastę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ; )

    Bardzo mi się podoba nowy emblemat bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) widziałam, że u Ciebie się troszkę zmieniło, także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...