poniedziałek, 31 grudnia 2012

POWITANIE

Witam nazywam się Katarzyna Startek i postanowiłam założyć własnego bloga kulinarnego :). Witam serdecznie wszystkich zaglądających i mam nadzieję, że znjadziecie coś dla siebie i zostaniecie tu na dłużej :) . 

Z zamiarem założenia bloga o tematyce kulinarnej nosiłam się długo i w sumie niepotrzebnie się tak nosiłam bo bloga i tak założyłam :) . Przynajmniej teraz wiem, że naprawdę chcę tutaj załączać przepisy, dzielić się z Wami z tym co akurat pichcę. 

We wszystko co robię wkładam dużo serca, zwłaszcza w gotowanie bo bardzo to lubię i przyznam nieszczerze, że wiele rzeczy w kuchni udaje mi się mimo, że wykonuję je po raz pierwszy :) nie wiem chyba mam dużo szczęścia. Przyznam się także do tego iż posiadam jakąś dziwną intuicję na wyszukiwanie łatwych i dobrych przepisów z różnych źródeł (czy to książki kucharskie, gazety kulinarne, blogi kulinarne, strony internetowe czy nawet opakowania po produktach :)). Jeść pyszności także bardzo lubię czego nie ukrywam :). Mój blog nazywa się pyszne kaprysy i to najbardziej trafna nazwa dla niego gdyż piekę, gotuję to co akurat mi się marzy zjeść.

Gotowanie w tym przypadku jest spełnianiem moich kaprysów podyktowanych przez podniebienie :).

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...